niedziela, 7 czerwca 2009

Problemy z blogiem to juz historia :-)

Jestem przeszczesliwa, poniewaz moje problemy z blogiem znikly. Jak sie okazalo, wynikaly one z ostatniego uaktualnienia Windowsa i zainstalowaniu nowego Internet Explorer 8, ktory prawdopodobnie nie jest kompatybilny z blogspotem. Wrocilam do starej wersji i wszystko funkcjonuje na medal :-))) Musze teraz nadrobic wszystkie zaleglosci, dziewczyny pokazuja takie cudenka a ja nie moglam nacieszyc nimi oczu, biore sie wiec w garsc, aby wycisnac z doby wiecej czasu i do dziela :-)))
Jezeli ktos jeszcze nie wie, ze Filka zalozyla nowy sklep z cudownymi przydasiami do scrapbookingu, to zapraszam tutaj :

sklep

1 komentarz:

Zielonooka pisze...

uffffffffff:) to super, że już po problemie, ja nie mam WIE8 a też miałam przez chwile problemy, no ale teraz jest już ok.
dzięki za info:))
pozdrawiam:)