poniedziałek, 27 lipca 2009

Kopertowki i albumy dla Pan Przedszkolanek

Musze nadrobic zaleglosci po trzytygodniowym urlopie. Jeszcze przed wyjazdem zrobilam dla Pan z przedszkola karteczki i albumy ze zdjeciami i rysunkami dzieci konczacych przedszkole. Niestety zapomnialam zapytac, czy moge na blogu pokazac zdjecia dzieci w albumikach, wiec na razie musze sie wtrzymac z ich publikacja. Poki co, pokazuje to co moge :-)



Kazde dziecko napisalo samo swoje imie i pokolorowalo biedroneczki, ktore byly nazwa grupy
i kazdy przedszkolak namalowal tez rysunek dla pan przedszkolanek
Dlugo musialam czekac na zdjecia i rysunki, od dzieci, wiec na zrobienie albumu mialam bardzo malo czasu. Natomiast zdjecia karteczek i albumow robilam doslownie przed wyjsciem do przedszkola, wiec prosze o wyrozumialosc i wybaczenie brak profesjonalizmu :-(

7 komentarzy:

bomiel pisze...

Śliczne te kopertówki,takie wypasione,albumik przyjemny dla oka...

rudlis pisze...

Piękne, piękne kopertówki i albumy :)))
Miło było Ciebie poznać osobiście - chociaż szkoda, że tak mało pogadałam z Tobą ;)
Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze do nas wpadniesz i zrobimy spotkanie scrapowe w takim terminie aby Ci pasowało:*

Zielonooka pisze...

świetne kopertówki, z albumikiem też super pomysł:) - jest uroczy
pozdrawiam:D

Unknown pisze...

dołączam się do zachwytów, kopertówki są po prostu piękne...

Unknown pisze...

kopertówki piękne
albumik także cudowny
miło mi, że podoba ci się moja pamiątka, mam nadzieję, że młodzi ją też docenią (dziwni są ogólnie;) )
teraz robię album dla teściowej, później dla mojej mamy i w końcu zrobię dla siebie album ślubny :D

ILB hand made pisze...

cudny zestawik, a rysunki dzieci są najcenniejsze!

joie... pisze...

Piękności... Te kolory!!! Wiele takich rzeczy już oglądałam...ale Twoje zatrzymują na chwilę... na dłuuuższą chwilę... :) Pozdrawiam serdecznie... :)