czwartek, 6 sierpnia 2009

Kartka urodzinowa

Poproszono mnie o zrobienie kartki z okazji 40-tych urodzin pewnego Pana. Ogarnela mnie panika, poniewaz meskie kartki robi mi sie dosyc trudno, ale postanowilam sprobowac. Mialam jednak racje co do moich obaw, poniewaz az wstyd sie przyznac ile czasu spedzilam nad ta kartka. Komponowalam, przekladalam, wycinalam i ciagle nic. Wymeczona zrobilam to co ponizej. Nie jestem z tej kartki zadowolona :-(, chociaz naprawde bardzo sie staralam i chcialam w koncu zrobic typowo meska karteczke. No coz...

Kartka o wymiarach 13x15 cm

Papier : Basic Grey - Stella Ruby, Cosmo Cricket - Buffalo Bill, Making Memories - MochaDodatki : kropelki akrylowe, pomponiki na tasiemce, wydrukowany samochod vintage, wycinanki z dziurkacza

8 komentarzy:

bomiel pisze...

Świetna jest!

Zielonooka pisze...

no coś Ty?
kartka wygląda super!

ps sama bym miala problemy:D
leci do Ciebie niespodzianka mam nadzieję, że za kilka dni będziesz mogła się nią cieszyć:D

aleeeksia pisze...

Świetna kartka :]
Wszystko tak ładnie dobrane i zgrane ze sobą.

Ja w temacie męskich kartek jestem kompletnym anytytalentem.

rudlis pisze...

Dla mnie ta kartka jest w 100% męska :)
Świetnie wszystko dobrane i połączone:*

paperina pisze...

Męska jest!!!
Baaaardzo ciekawa.

Ewik21 pisze...

kartka wyszła bardzo męska , super połączenie kolorów i nawet dziewczyński wydawałoby się dziukracz fajnie wkomponowałaś. dzięuję za Twoje komentarze i obiecuje zaglądać częściej pozdrawiam Ewa!!

Joanna Oborska pisze...

Mnie się ta kartka bardzo podoba. Wyraźnie męska, urodzinowa i śliczna:)

G-a pisze...

świetna jest!