środa, 27 stycznia 2010

Wpisy do wedrowniczkow : Abaszki oraz Fejferka

Juz jakis czas temu poczynilam wpisy do dwoch slicznych albumow wedrujacych z XVII edycji zorganizowanej przez Encze na forum Scrappassion. Przyznam sie szczerze, ze wpisy sprawiaja mi sporo trudnosci, poniewaz jestem w tej dziedzinie raczej raczkujaca, ale tez mam ogromna przyjemnosc i satysfakcje, ze biore udzial w wymianie, poniewaz moge zobaczyc, dotknac i podziwiac wpisy przesympatycznych i zdolnych dziewczyn.
Przepraszam za jakosc zdjec moich wpisow, w pedzie zrobilam ich mnostwo, jednak nie sprawdzilam, a kiedy albumy juz wyslalam w dalsza droge, okazalo sie, ze zdjecia nie maja odpowiedniej ostrosci :-(

Wpis do albumu Abaszki - "Bo we mnie jest sex..."





Wpis do albumu Fejferka - "M jak Marzenie"




We wpisie do albumu Fejferka uzylam cwiekow okraglych brazowych produkcji Latarnia Morska ze sklepu scrap.com

9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Jowitko, piękne wpisy, świetnie sobie poradziłaś, ja bym tak nie potrafiła:)

Unknown pisze...

Piękne, dziś je odebrałam z poczty :))))

Bożena Bo-Art pisze...

Piękne wpisy... Podoba mi się też kolorystyka, którą zastosowałaś :)

maj. pisze...

Przepiękne!!! Ach te kolory! Ach, te brązy!,

Nowalinka pisze...

Piekne wpisy takie fajne retro, pierwszy nawet romantyczny :)

Edzia pisze...

Wcale nie widac zebys raczkowała;)

Ewa pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://praceewy.blogspot.com/

Malina pisze...

Przecież to profesional!!!- jakie tam raczkowanie? Cudnie dopracowane szczegóły- podziwiam !!!:)))

Joanna Oborska pisze...

Piękne wpisy! W pierwszym albumie pięknie wyglądasz na zdjęciu:)
Drugi wpis jest bardzo klimatyczny, śliczny :)
A gdzie tu raczkowanie ? :)